fbpx

FAQ

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienie na produkty dostępne od ręki realizujemy w 3-4 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty. Zamówienia na produkty ,, na zamówienie,, realizowane są w terminach podanych w wiadomości potwierdzającej zamówienie, która przychodzi do Ciebie na maila po złożeniu i opłaceniu zamówienia. O termin realizacji przed złożeniem zamówienia możesz dopytać poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w menu głównym w zakładce Kontakt.

2. Jak, gdzie i w jakim terminie mogę zwrócić towar?
Towar można zwrócić w terminie do 7 dni roboczych od jego otrzymania. Towar musi być w stanie takim jakim go otrzymałaś/eś. Należy pobrać formularz zwrotu – znajdziesz go w Regulaminie, albo na swoim koncie w plikach do pobrania i odesłać towar wraz z wypełnionym formularzem na adres:

Ewa Kłodowska
Zalesie 4b
62-090 Mrowino
tel.667380210
zakupygiovane@gmail.com
albo do paczkomatu
ROK01M

Środki za zwrócony towar wrócą do Ciebie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez Nas paczki.

3. Jak mogę złożyć reklamację?
Wygląda to podobnie jak w punkcie 2. Reklamować możesz towar do 7 dni roboczych od jego otrzymania. W formularzu zaznacz, że jest to reklamacja. Reklamację rozpatrujemy do 7 dni roboczych. Protokół zwrotu/reklamacji znajdziesz w regulaminie, albo na swoim koncie w plikach do pobrania.

4. Jak mogę się z Wami skontaktować?
Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy, znajdziesz go w zakładce Kontakt.

5. Czy mogę kopiować Wasze zdjęcia?
Zastrzegamy sobie kopiowanie naszych zdjęć.

6. Czy powrócą produkty, których nie ma na stanie?
Bardzo możliwe! Napisz do nas poprzez formularz w zakładce Kontakt i bądź na bieżąco na naszych social mediach.